EDAboard.com | EDAboard.eu | EDAboard.de | EDAboard.co.uk | RTV forum PL | NewsGroups PL

Q: ALTERNATOR, SHEMA

Nova Tema

elektroda.net NewsGroups Forum Index - Elektronika HR - Q: ALTERNATOR, SHEMA

GAGI-9A6AAG
Guest

Mon Sep 29, 2008 12:34 pm   



Pozdrav grupi koju ne davih veŠ podosta vremena :)

naime...trebao bih shemu (BOSH) alternatora sa 3 izlazne zice...imam 2
crvene i 1 plavu

fala

Domenico
Guest

Mon Sep 29, 2008 8:31 pm   



GAGI-9A6AAG wrote:
Quote:
Pozdrav grupi koju ne davih veŠ podosta vremena :)

naime...trebao bih shemu (BOSH) alternatora sa 3 izlazne zice...imam 2
crvene i 1 plavu

fala


Mozes li malo detaljnije, shemu cega, namota, diodne ploce ili reglera?

Imas li ikakve podatke o alternatoru, nekakav broj ili oznaku, na kojem
motoru je bio ugradjen ili mozda imas bar nekakve oznake pokraj tih
zica. Jer ovo tvoje pitanje je preopcenito u stilu "trebam shemu gorenje
programatora ima tri zute i jednu plavo bijelu zicu". Nemoj me krivo
shvatiti ne zelim mudrovati vec pomoci, ali trebam vise detaljnijih
informacija.

73

Gagi-9A6AAG
Guest

Mon Sep 29, 2008 11:46 pm   



"Domenico" <domenico_at_spam.killer.net> wrote in message
Quote:
Mozes li malo detaljnije, shemu cega, namota, diodne ploce ili reglera?


shemu spajanja..trebam ga smontirati na masinu i spojiti na akumulator...
nema konektora i ne znam kuda koju spojiti...znam da jedna ide na
akumulator... Smile)

nemam nikakve oznake, ali znam da je bio na Golfu1 1.6, 55 Ampera/12V, i
jedino od znake kaj se nazire je BOSHov znakic, sorry Smile

Fido
Guest

Tue Sep 30, 2008 5:54 am   



Quote:
nemam nikakve oznake, ali znam da je bio na Golfu1 1.6, 55 Ampera/12V, i
jedino od znake kaj se nazire je BOSHov znakic, sorry Smile


Evo nasao sam u jednom casopisu pa pogledaj gdje zice zavrsavaju.

Najvjerojatnije su na kucistu utisnuti/odlijani neki od ovih simbola.

- B+ je + pol

- D- je -pol

- DF je uzbuda

- D+ je pomocni (AUX)

- W je brojac okretaja

Domenico
Guest

Wed Oct 01, 2008 8:13 am   



Gagi-9A6AAG wrote:
Quote:

shemu spajanja..trebam ga smontirati na masinu i spojiti na akumulator...
nema konektora i ne znam kuda koju spojiti...znam da jedna ide na
akumulator... Smile)

nemam nikakve oznake, ali znam da je bio na Golfu1 1.6, 55 Ampera/12V, i
jedino od znake kaj se nazire je BOSHov znakic, sorry :)


Ako se radi o alternatoru koji je skinut sa Golfa, onda vjerojatno ima

konektor sa tri plosnata kontakta. U tom slucaju kuciste alternatora ti
je B- odn. minus pol baterije, dva ssira kontakta su paralelno spojena i
to je B+ odn. pozitivni pol baterije i jedan uzzi kontakt je D+ odn.
pobuda alternatora (lampica).

Mislim da ce ti ovo pomoci istina da malo kasnim ali bolje ikad nego nikad.

GAGI-9A6AAG
Guest

Wed Oct 01, 2008 10:26 am   



"Domenico" <domenico_at_spam.killer.net> wrote in message
Quote:
Ako se radi o alternatoru koji je skinut sa Golfa, onda vjerojatno ima
konektor sa tri plosnata kontakta. U tom slucaju kuciste alternatora ti je
B- odn. minus pol baterije, dva ssira kontakta su paralelno spojena i to
je B+ odn. pozitivni pol baterije i jedan uzzi kontakt je D+ odn. pobuda
alternatora (lampica).

Mislim da ce ti ovo pomoci istina da malo kasnim ali bolje ikad nego
nikad.

pomaze
dakle, 2 + pola su zajedno spojena i idu direkt na ACCU, a ona treca manja
zica ide na "lampicu"...pobogu, koju lampicu Smile)

mislim, spojih ovako i radi..jeidno kaj ta treca zica nije nigdje
spojena...i kaj sad?!?

Domenico
Guest

Wed Oct 01, 2008 10:56 am   



GAGI-9A6AAG wrote:

Quote:
pomaze
dakle, 2 + pola su zajedno spojena i idu direkt na ACCU, a ona treca manja
zica ide na "lampicu"...pobogu, koju lampicu Smile)


"Lampica" ili zaruljica u tvom slucaju 12V 1,3W se spaja izmedju te uze
stopice i + pola sa kontakt brave. Lampica sluzi za pocetnu pobudu i ona
svijetli sve dok se ne pokrene motor i alternator ne pocne dizati napon.
Ako se upali u toku rada motora znaci da nesto sa alternatorom nije u
redu. Kod alternatora kojeg ti imas moras obavezno spojiti zaruljicu jer
ces rijetko kad biti te srece da ti preostali magnetizam u rotoru bude
dovoljan za samouzbudu. Naravno postoje i neki alternatori odnosno
regleri koji ne koriste zaruljicu za uzbudu. Evo na ovom linku imas
nekavu principijelnu skemu alternatora
http://opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=29&t=3315
Nadam se da je sada puno jasnije.

Gagi-9A6AAG
Guest

Wed Oct 01, 2008 3:18 pm   



"Domenico" <domenico_at_spam.killer.net> wrote in message

Quote:
Kod alternatora kojeg ti imas moras obavezno spojiti zaruljicu jer ces
rijetko kad biti te srece da ti preostali magnetizam u rotoru bude dovoljan
za samouzbudu.


ovo je bilo kljucno....fala Smile

elektroda.net NewsGroups Forum Index - Elektronika HR - Q: ALTERNATOR, SHEMA

Nova Tema

Arabic versionBulgarian versionCatalan versionCzech versionDanish versionGerman versionGreek versionEnglish versionSpanish versionFinnish versionFrench versionHindi versionCroatian versionIndonesian versionItalian versionHebrew versionJapanese versionKorean versionLithuanian versionLatvian versionDutch versionNorwegian versionPolish versionPortuguese versionRomanian versionRussian versionSlovak versionSlovenian versionSerbian versionSwedish versionTagalog versionUkrainian versionVietnamese versionChinese version
RTV map EDAboard.com map News map EDAboard.eu map EDAboard.de map EDAboard.co.uk map